Om föreningen

Många som har stuga på ön har inte bilväg fram utan tar sig till sin stuga med båt. Detta gör att man kanske inte känner så många på ön och inte får information om vad som händer och är på gång på ön. De som har bilväg fram till stugan åker i allmänhet färja och då har färjekön blivit ett centrum för informationsutbyte.

Genom att gå med i föreningen har du möjlighet att påverka det som händer på Jäverön. På årsmötet kan du vara med och lyssna, men också engagera dig själv om du vill.

Idag är ca 75% av alla stugägarna medlemmar.

Du som vill bli medlem betalar 200 kronor. Priset gäller per stuga så det spelar ingen roll hur många ni är i hushållet. Ett medlemskap /stuga. Du sätter in pengarna på pg nummer 179217-5 Ange tydligt stugnummer och namn.